žmogus žvelgiantis į tolius

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu [email protected] ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu [email protected], informaciją patikrinsime ir per 1 darbo dieną atsakysime.

Klausimas: Ar GoWild.lt prekės tikrai originalios?

Atsakymas: Taip, visos GoWild.lt parduodamos prekės yra originalios. Mes bendradarbiaujame tik su patikimais tiekėjais, kurie gali patvirtinti prekių kokybę bei prisiimti už tai atsakomybę. Visos GoWild.lt parduodamos prekės turi gamintojų atitikties sertifikatus.


Klausimas: Ar galiu derėtis dėl kainos?

Atsakymas: Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Atsakymas: Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.


Klausimas: Kur GoWild.lt pristato prekes?

Atsakymas: GoWild.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso (išskyrus atvejus, kuomet pristatoma į Kuršių Neriją).

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Numatomas prekių pristatymo laikas 3 – 5 darbo dienos. Jeigu yra kitaip, pristatymo laikas nurodomas prie kiekvienos prekės atskirai.

Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Atsakymas: prekių patiems atsiimti nėra galimybės.

Klausimas: Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei nurodyta GoWild.lt?

Atsakymas: Prekės pristatymo terminas nustatomas automatiškai. Prekės pristatymo paskubinti negalime. Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiau jei sumokėsite už prekę internetu.


Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Keisti“ pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Lauko pavadinimas – „Įrašykite pastabas“.

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Užsakyti“ žingsnyje „Užsakymo peržiūra“.

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.


Klausimas: Kaip Jūs nusprendžiate, ar galiu pirkti išsimokėtinai?

Atsakymas: Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai priima lizingo bendrovė, kuriai Jūsų užklausa persiunčiama automatiškai. Apie galimybę pirkti išsimokėtinai mes Jums pranešime per 1 darbo dieną.

Klausimas: Kokias prekės galima pirkti išsimokėtinai?

Atsakymas: Pirkti išsimokėtinai galite visas prekes, jei bendra pirkinio suma ne mažesnė nei € 50.

Klausimas: Kas gali pirkti prekes išsimokėtinai?

Atsakymas: Pirkti prekes išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, bei gaunantys nuolatines pajamas.

Klausimas: Kokie dokumentai reikalingi, norint sudaryti sutartį?

Atsakymas: Lizingo sutartį galite sudaryti pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą ar asmens tapatybės kortelę, naujojo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą (išduotą nuo 2003-01-01) arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu). Statutiniai valstybės tarnautojai turi papildomai pateikti tarnybinį pažymėjimą, senjorai, gaunantys pareigūnų ir karių, taip pat teisėjų valstybinę pensiją, turi papildomai pateikti senjoro pažymėjimą, ūkininkai turi papildomai pateikti ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimą.

Klausimas: Ar galėčiau pakeisti įmokų mokėjimo dieną?

Atsakymas: Pasirašius sutartį mokėjimo dienos pakeisti nebegalima. Tačiau sudarydami sutartį Jūs galite pasirinkti Jums patogiausią mėnesio dieną, kurią mokėsite įmokas.

Klausimas: Kaip ir kur sumokėti įmokas už sutartį?

Atsakymas: Įmokos gali būti mokamos:

  • tiesioginiu debetu;
  • internetu;
  • grynaisiais pinigais;
  • banko skyriuje.

Įmokas mokėti reikia įmonei, su kuria pasirašėte sutartį.


Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Atsakymas: Visos GoWild.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia.

Klausimas: Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu [email protected] ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.

Klausimas: Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Atsakymas: Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 3 – 4 savaites. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14 – 21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Klausimas: Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Atsakymas: Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.

Klausimas: Kaip susigrąžinti pinigus?

Atsakymas: Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite čia. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.


Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Atsakymas: Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą – užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.

Klausimas: Ką reiškia užsakymo statusas?

Atsakymas:

  • Pateiktas
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Pradėtas vykdyti
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiamas užsakymas tiekėjui.
  • Perduotas kurjeriui
    Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus.
  • Įvykdytas
    Užsakymas pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.
  • Atmestas
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, kt.).
  • Grąžintas
    Prekė yra grąžinta.

Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 620 54409 arba el. paštu [email protected]. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.


Klausimas: Kas yra nuolaidos kodai?

Atsakymas: Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti iki 100% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.

Klausimas: Kaip gauti nuolaidos kodą?

Atsakymas: Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose, tinklapyje ir GoWild.lt Facebook puslapyje.

Klausimas: Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Atsakymas: Pirkimo metu nuolaidos kodą įvesti laukelyje “Nuolaidos kodas”.