Girinio pažintiniu taku

Pats takas neilgas, viso labo 3,6 km. Tačiau vaizdingas, puikiai perteikiantis Dzūkiškos gamtos grožį, be to vingiuojantis pro mielus ir jaukius rekreacinius objektus. Einant šiuo taku, pakeliui išsidėstę suoliukai, pavėsinės, kuriuose galima prisėdus pasimėgauti tyru oru, suvalgyti sumuštinį su puodeliu arbatos ar tiesiog maloniai pasišnekučiuoti su bendrakeleiviais.

Kelionę šiuo taku pradėjome nuo informacinio stendo Marcinkonyse, sekdami baltais su perbraukta mėlyna linija kvadratėliais. Taip pažymėtas šis kelias, sekant šiais ženklais labai lengva susiorientuoti ir neišklysti iš kelio. Tiesa, pačioje pradžioje pažymėtas ir Zackagirio pažintinis takas, tik pastarasis raudonai.

Pačioje pradžioje takas nuvingiuoja į mišką, juo eidami priėjome gatvę kurią perėjus ir šiek tiek paėjėjus, pasiekėme Marcinkonių tvenkinį, kurio krantuose įrengti puikūs suolai poilsiui ir pasistiprinimui. Ant vieno tokio prisėdę, po beržu, išgėrėme karštos arbatos su baronkytėmis ir patraukėme na be galo gražiu keliuku per kvepianti pušyną, tvenkinio pakraščiu. Iš viršaus stebėdami vandenyje plaukiojančias gana solidžias žuvis.

Žingsniuodami šiuo takeliu, apėjome aplink visą tvenkinį. Jo krante šioks toks paplūdimys, kuriame karštą vasaros dieną galima atsigaivinti, stovi keletas pavėsinių. O visur kitus supa to tokio tikro, Dzūkiško pušyno vaizdai.

Išėjus iš miško, maršrutas vėl pasisuko link Marcinkonių kaimelio, pakeliui praėjome dar vieną vandens telkinį, kurio pavadinimo deja nežinome. Kairiuoju šio telkinio krantu tesėsi mūsų takelis, kuris kiek apžėlęs, tačiau praeiti nebuvo sunku. Įveikus šį etapą vėl grįžome į kaimą prie to pačio stendo nuo kurio ir pajudėjome.

Trackbacks and pingbacks

No trackback or pingback available for this article.