Pavyzdinis dienos režimas

Žygyje turi būti prisilaikoma nustatyto dienos režimo; jis gali būti sudarytas tokiu būdu:

  • Keltis 7 val.
  • Praustis nuo 7 val. iki 7 val. 15 min.
  • Pusryčiai ir arbata nuo 7 val. 15 min. iki 7 val. 45 min.
  • Patikrinti aprangą ir ištepti slides nuo 7 val. 45 min. iki 8 val. 30 min.
  • Pradėti žygį 8 val. 30 min.
  • Žygiuoti nuo 8 val. 30 min. iki 12 val. (6—12 kilometrų).
  • Valgyti priešpiečius (jei galima, gerti šiltos arbatos) ir ilsėtis nuo 12 val. iki 13 val. 30 min.
  • Žygiuoti nuo 13 val. 30 min. iki 15 val. 30 min. (4—8 kilometrus).
  • Pietauti (jei galima karštai) nuo 16 val. iki 18 val.
  • Patikrinti ir remontuoti aprangą nuo 18 val. iki 20 val. Gerti arbatą 20 val.
  • Eiti gulti 21 val.

Išvykti rytą nevalgius negalima, taip pat nereikia išvykti ir tuoj pavalgius, o tik 20 – 30 minučių pasilsėjus.

Pradėjus žygį, iš karto negalima paimti stipraus kelia­vimo tempo — jis turi didėti palaipsniui ir be reikalo nerei­kia jo griežtai keisti.

Kelionėje reikia kreipti didelį dėmesį į tai, kad žygio dalyviai priprastų susilaikyti nuo gėrimo kelionės metu. Tik išimtinais atvejais gali būti leista gerti ir minimaliu kie­kiu, bet jokiu būdu negalima leisti, kad troškuliui numalšinti būtų naudojamas sniegas.

Ilgų sustojimų metu skystų valgių ir gėrimo naudojimas gali būti normalus.

Žygio su slidėmis metu daryti kelionėje sustojimus atvi­rame ore karštam valgiui pasigaminti nepatartina. Geriau pusryčiauti nesustojus. Tam tikslui iš ryto reikia paruošti sumuštinių ir išdalyti juos visiems žygio dalyviams. Sumuštinis turi būti įvyniotas į popierių ir įdėtas į kuprinę taip kad jis būtų prie nugaros: to dėka sumuštinis nesušals ir visada bus tinkamos valgyti.

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia