Vandens vonios

Labai gera kūno grūdinimo priemonė yra vandens vo­nios. Vandens vonios gali būti įvairios, pvz., kūno aptrynimas šaltu vandeniu, vandens užpylimas ant kūno, mau­dymasis upėje, ežere, jūroje. Apsitrinti geriausia rytą, po rytinės mankštos.

Maudytis galima 1—2 kartus per dieną, 30—40 min. prieš valgį. Vandens temperatūra turi būti ne žemesnė kaip 18—20°. Neįpratus maudytis 3—5 min., o įpratus — 10—15 min. Sustojus poilsiui nepatartina tuojau pat mau­dytis: pirmiausia reikia atvėsti. Negalima maudytis suši­lus, sušalus, pavargus, susijaudinus ir smarkiai plakant širdžiai. Prieš maudantis patartina pirma apsitrinti van­deniu pažastis, krūtinę, rankas bei galvą.

Pavojinga maudytis nieko nevalgius arba tuoj paval­gius. Jeigu maudantis pajuntamas drebulys, o oda pamė­lynuoja ir pasidaro šiurkšti, nedelsiant eiti iš vandens. Išsimaudžius stipriai išsitrinti rankšluosčiu, kol oda pa­raudonuoja, paskui greitai apsirengti ir, jeigu šalta, pa­vaikščioti arba pabėgioti.

Nesimaudyti užterštose upėse, ežeruose ir kūdrose, ku­riose girdomi gyvuliai.

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia