Žalio velnio takais

Antrąją Šv. Velykų dieną, kaip ir pridera tikriems gamtos mylėtojams, išrūkome į Dzūkiją. Po gamtą pasivaikščioti, su pavasariu artimai pasibūti, pakvėpuoti nuostabiais bundančio, drėgno miško aromatais ir su draugais pabendrauti. Žygiavome Aukštadvario regioninio parko teritorijoje, aplink Stankos ir Spindžiaus ežerus, 13,5 km ilgio maršrutu į kurį įtraukėme ir taip vadinamo “Žaliojo tako” pažintinį taką. Kuris tarp kitko fantastiškai gražus bet kuriuo metų laiku. Jis driekęsi per tikra sengire iš vienos pusės, o iš kitos pusės ribojasi su Spindžiaus ir Stankos ežerais, šiek tiek su Strėvos upe.

Automobilius palikę prie Stankos ežero esančioje aikštelėje, pasukome kairėn. Pro Strėvos kaimą,  kairiuoju ežero krantu, vėliau Strėvos upės krantu, pro pasakiškai gražią stovyklavietę, siauručiu miško takeliu iki kol jis visai pranyko. Tad šiek tiek teko pamaknoti per sąmanas, iki kol išėjome į gerą kelią.

Ir taip, su šypsenomis veiduose, geru miško keliu, apsupti pačio nuostabiausio, drėgno miško aromato, apie 4 km tai nutoldami, tai priartėdami prie ežero, žingsniavome link aukštikalvėse esančių pievų. Pasiekę jas, patogiai įsitaisėme tiesiog ant žemės, priešais akis turėdami nuostabią, Spindžiaus ežero panoramą. Pasistiprinome užkandžiais, pasimėgavome karšta arbata ir leidomės toliau. Pro mišką link kelio, kuris berods Trakų gatve vadinamas. Pasiekę jį, per kelią su asfalto danga dar paėjėjome apie puskilometrį. Kol pasiekėme dar vieną tiltą per Strėvą, toje vietoje, kur ji jungia Spindžiaus ir Spindžiuko ežerus.

Tikrai nesakau, kad buvusi maršruto dalis kuo nors prastesnė, tačiau nuo šio tilto per upę, prasideda “Žaliojo tako” pažintinis takas. Jo grožiui apibūdinti tiesiog nėra žodžių. Jis nuostabus, jis didingas, jis be galo jaukus, jis labai įvairus, jis kas žingsnį vis kitoks. Šiltesnę dieną eidamas juo, visuomet, na ok, beveik visuomet, turi galimybę atsigaivinti pasinerdamas į Spindžiaus ežero vandenis.

Reziumė

Tad jei norite pasibūti tikros girios apsuptyje, labai rekomenduoju šį “Žaliojo tako” pažintinį taką. Jo trūkumas gal tik tas, kad jis yra linijinis, o tai reiškia, kad einant juo į priekį, einant atgal taip pat juo teks ir pareiti. Nebent mėgstate pasivaikščioti gamtoje, savo išmaniajame telefone turite įvairių žygiavimui ir maršruto planavimui skirtų “apps’ų”, tada darykite kaip mes, – susidėliokite maršrutą pagal savo jėgas ir į jį būtinai įtraukite šį pažintinį taką. Mes jį pasilikome pabaigai, kada jau kiek sulėtėja tempas ir tiesiog iš lėto eini apsuptas nuostabios gamtos, mėgaujiesi ja, myli ją ir apimtas palaimos tiesiog eini neskubėdamas. Šį taką įvertinčiau aukščiausiu balu.

Jeigu jau keliavote “Žaliuoju taku” būčiau labai dėkingas, jei pasidalintumėte savo įvertinimu žvaigždutėmis nuo 1 iki 5.

[Įvertino: 3    Įvertinimas: 5/5]

Trackbacks and pingbacks

No trackback or pingback available for this article.